reklama

Ruža v politike

Ako som vďaka strane SMER „skoro“ prišiel o ideály. Politika ma nikdy nepriťahovala, no v mojom poslednom ročníku na univerzite (pred 17timi rokmi), vtedy moderná strana Smer vyhlásila súťaž pre študentov o funkciu poslanca NR SR.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako mladý človek som bol plný ideálov, preto som sa do súťaže prihlásil.

Súťaž mala dve kolá – regionálne a celoslovenské. Špecializoval som sa na podporu malého a stredného podnikania v SR. Obidve kolá som vyhral a v ekonomickej oblasti som sa umiestnil na 1. mieste. Z úspechu som sa, samozrejme, veľmi tešil. Prvú cenu, spolu s ružou, mi odovzdala Monika Flašiková (vtedy Beňová). 

V zápätí pani Beňová vyhlásila ešte jedno meno, ktoré skončilo vo svojej oblasti na treťom mieste. Bola to dievčina, ktorá sa nakoniec stala poslankyňou národnej rady, miesto mňa. Nevedel som pochopiť, prečo vtedy rozvíjajúca sa strana, plná vzdelaných ľudí, dokáže prijať také rozhodnutie, ktoré viedlo k zmene pohľadu mladého človeka na život.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo to trpké privítanie v realite. Facka, pri ktorej som pochopil, že politici majú v rukách moc a neváhajú ju zneužiť vo svoj prospech alebo v prospech “svojich ľudí“. Nezanevrel som. Túto životnú situáciu som premenil na energiu a chuť zmeniť politické pomery a „neprávosti“, ktoré sú tu už roky zakorenené.

O svoju budúcnosť a budúcnosť svojich detí sa musíme zaslúžiť. Dnes, zajtra, stále. Ďakujem a veľa síl prajem.

Peter Dujava - kandidát za primátora mesta Poprad

https://www.facebook.com/PopradSancaPreVsetkych

Peter Dujava

Peter Dujava

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Peter DUJAVA a kandidujem za primátora mesta Poprad. Veľmi si želám, aby ste ma v týchto mesiacoch bližšie spoznali a aby Vás môj úprimný záujem presvedčil o mojich schopnostiach. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu